Gladiator 【翻訳機和訳】

Gladiator Zayde Wølf 

youtu.be

Let me back it up to the start of the climb

登り始めに戻してみる

Faced with an army of vipers and lions

毒蛇と獅子の軍勢を前にして

I had to keep on reaching up 'cause it was my time

手を伸ばし続けるしかなかった。

To tear down the kingdom and call out the liars

王国を壊し、嘘つきどもを呼び出すために

Got a jail on my heart from the pessimists

悲観論者から心に牢獄をかけられた。

Got those nails in my mouth for impressionists

印象派のための釘を口に入れた

Spent too much money on a therapist

セラピストにお金をかけすぎてしまった

Couldn't fix me, I accepted it

俺を直せなかったけど、受け入れた

Gladiator, gladiator, gladiator

剣闘士、グラディエーターグラディエーター

Picked a fight with the gods I'm the giant slayer

神々に喧嘩を売った 俺は巨人退治屋だ

Bone shaker, dominator

ボーンシェイカー、支配者

Freight train, wrecking ball, I'm the gladiator

貨物列車、破壊球、俺はグラディエーター

 

Tell me what it is that you think you believe

あなたが信じていると思うことを教えてください。

Caught in a cross fire. Trouble at sea

十字砲火に巻き込まれた。海でのトラブル

Every single day I feel that gold underneath

毎日、その下にあるゴールドを感じている

I see the locked doors but I got the key

鍵のかかったドアが見えるが、鍵はある。

Imma give you a second just to catch your breath

一息入れる時間をやろう

'Cause I can see that your heart is jumpin' out your chest

「だって、あなたの胸が躍るのがわかるから」

I know you gave it all, 'cause I've already seen your best

あなたは全てを出し切ったのでしょう。なぜなら、私はもうあなたのベストを見たからです。

It is time you accepted this

そろそろ、このことを受け入れてください。

Gladiator, gladiator, gladiator

剣闘士、グラディエーターグラディエーター

Picked a fight with the gods I'm the giant slayer

神々に喧嘩を売った 俺は巨人殺しだ

Bone shaker, dominator

ボーンシェイカー、支配者

Freight train, wrecking ball, I'm the gladiator

貨物列車、破壊球、俺はグラディエーターだ。

I've got every reason to fight

闘う理由はいくらでもある

I've got every reason to fight

俺は戦う理由がある

Have you ever shaken hands with the devil in the night?

夜中に悪魔と握手したことがあるのか?

Let me tell ya

教えてやろう

I've got every reason to fight

俺は戦う理由がある

Gladiator, gladiator, gladiator

剣闘士、グラディエーターグラディエーター

Picked a fight with the gods I'm the giant slayer

神々に喧嘩を売った 俺は巨人殺しだ

Bone shaker, dominator

ボーンシェイカー、支配者

Freight train, wrecking ball, I'm the gladiator

貨物列車、破壊球、俺はグラディエーターだ。

Gladiator, gladiator

グラディエーターグラディエーター

Picked a fight with the gods I'm the giant slayer

神々に戦いを挑んだ 俺は巨人殺しだ

Bone shaker, dominator

ボーンシェイカー、支配者

Freight train, wrecking ball, I'm the gladiato

貨物列車、破壊球、俺はグラディエーター

 

 

 

色んな音楽の自動再生は知らないお気に入りになる曲

聞けてとてもうれしいよね。